poniedziałek, 21 marca 2011

Metamorfoza paulinka2346


Przed - Omg. Nie moge na to patrzyć. NIGDY NIE MALUJE SIĘ CIENIAMI DO BRWI . Masz same kosmetyki z luxe, jeden cień z Dot i tusz do rzęs.. Co razem zajmuje nie całe pół półki.. Włosy wygląają jak tłuste w tym kolorze ; p Częsci twarzy dobre, ale mogłabyś pozmieniać troche ułożenie [wysokość]

Po - ostatnio polubiłam tą fryzure. Makijaż delikatny. Włożyłam na niego wszystkie kosmetyki jakie masz ; ]  Zniżyłąm usta oczy i brwi. Dałam pieprzyk i naszyjnik i mysle że jest gitt ; ]


Przed - z kosmetykami nie idzie ci najlepiej, ale ubrania masz fajowwe. ; ] Kolorystycznie ładnie dobrane. Nie pasuje mi tylko ta peruka z Sunny Bunny.


Po - Tak bardziej na elegancko.. Dałam sukienke [to szare], 2 spódnice [czarne], na to czarną bluzkę. I na górę czarną kurteczkę.Kombinacja 2 par butów ; ] I taki lekki komplecik..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz